Zamawianie czapek z logo firmy to praktyka coraz częstsza. To niezły sposób na reklamę lub poszerzenie oferty o firmowe gadżety. Kojarzące się z marką, usługą czy jako dodatek do firmowych imprez. Niezależnie od tego, czy planujesz umieścić spersonalizowaną czapkę w firmowych, eleganckich torebkach, czy po prostu rozdawać ją pojedynczo, jest kilka punktów, które powinieneś wziąć pod uwagę przy zamawianiu niestandardowych markowych czapek.

Zaplanuj i zgromadź budżet

Pierwszą i jedną z najważniejszych wskazówek, jakie możemy Ci udzielić, jest posiadanie z góry ustalonego budżetu w oparciu o możliwości finansowe i potrzeby Twojej firmy. Aby mieć pewność, że budżet jest logiczny, należy pamiętać, że wybory materiałowe, a także potrzeby ilościowe powinny znacząco kształtować budżet. Twój budżet zostanie utworzony przez ceny produktów, które będziesz wybierać. Dzieje się tak, ponieważ różne produkty mają różne koszty w zależności od materiału, koloru, stylu i kilku innych czynników związanych z kosztami produkcji.

Zwróć uwagę na jakość

Posiadanie budżetu jest ważne, ponieważ może pomóc w upewnieniu się, że nie popełniasz żadnych błędów finansowych, gdy chcesz kupić niestandardowe czapki reklamowe. Pamiętaj jednak, że jakość jest równie ważna, jeśli nie ważniejsza! Należy zawsze pamiętać, że dobra czapka to taka, z której ludzie mogą cieszyć się przez wiele lat i którą będą chętnie nosić. Innymi słowy, w ten sam sposób, w jaki nie rozdałbyś niskiej jakości T-shirtów i bluz z kapturem, które wyglądają okropnie na ludziach, nie powinieneś inwestować w tanie niestandardowe czapki, nawet jeśli wydają się one najlepszą opcją pod względem finansowym. Dobry producent czapek ma doświadczenie i rozumie potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

Tylko z takimi nawiązuj współpracę. Najlepszym sposobem na promocję Twojej marki są bajeczne, wysokiej jakości gadżety, które sprawią, że odbiorcy będą chcieli o Tobie wspominać.

Przyjmij realistyczny termin dostawy

Po ustaleniu budżetu i zadbaniu o jakość produktów promocyjnych należy rozważyć kolejne kroki w zakresie realizacji czapek na zamówienie. Ważnym krokiem jest ustalenie realistycznego terminu dostawy, w taki sam sposób, w jaki wcześniej ustalałeś realistyczny budżet. Na przykład, jeśli planujesz dołączyć do targów lub wziąć udział w wirtualnej, lub fizycznej konferencji za kilka miesięcy, upewnij się, że Twoje zamówienie będzie gotowe na czas. Naszą wskazówką byłoby, aby zawsze planować z wyprzedzeniem i dawać sobie, swoim współpracownikom, a także dostawcy gadżetów, z którym będziesz współpracować, dużo czasu na wykonanie jak najlepszej pracy.

Zachowaj i podkreśl tożsamość marki

Ostatnią wskazówką, która naszym zdaniem jest absolutnie niezbędna przy zamawianiu personalizowanych czapek dla Twojej firmy jest zachowanie tożsamości marki. Pomyśl o tym w ten sposób, każdy produkt, który tworzysz, jest przedłużeniem Twojej marki. Z tego powodu powinieneś zawsze starać się, aby Twoja marka była promowana i prezentowana w najbardziej odpowiedni sposób. Innymi słowy, tożsamość Twojej marki to obraz, który ludzie zobaczą, więc lepiej, aby była świetna i odzwierciedlała Twój styl, prawda? Utrzymanie i inwestowanie w tożsamość marki jest niezbędne, aby budować zaufanie, a także zwiększać lojalność klientów. Jak to wygląda w praktyce?

Pamiętaj, że personalizowana czapka to wizytówka firmy

Jeszcze na etapie projektowania musisz uwzględnić to, że powstała personalizowana czapka ma pełnić dwie funkcje:

  • reprezentacyjne,
  • użytkowe.

To oznacza, że zarówno wygląd i prezentacja np. logo, jak i jakość jej wykonania czy wygoda noszenia, to cechy, które klienci będą utożsamiali z Twoją marką. Dobrze, jeśli firmowe logo nie jest zbyt nachalne, jeśli czapka ma służyć jako firmowy gadżet. Z drugiej strony, taka spersonalizowana czapka dla pracowników firmy stanowi swego rodzaju totem, za pomocą którego Twój zespół się rozpoznaje i buduje poczucie działania w drużynie. Jeśli towarzyszy Ci solidny producent czapek reklamowych, sam zadba o ten aspekt.