Dobrą taktyką marketingową jest skoordynowanie produktów promocyjnych z porami roku. Cóż, nadeszła zima, a gdy pogoda na zewnątrz robi się okropna, czas pomóc klientom w ubraniu się. Jaka jest pierwsza rzecz, która przychodzi na myśl, gdy próbujesz zatrzymać ciepło zimą? Zwykle jest to zimowa czapka. Chociaż statystyki mogą się różnić w zależności od źródła, nie można zaprzeczyć, że tracimy pewien procent ciepła przez głowę. Ciepła czapka beanie, jak się ją zwykle nazywa, to świetny produkt, który może zapewnić ciepło Twoim klientom i dobrą reklamę dla Twojej firmie. Jeśli nigdy nie brałeś pod uwagę czapki beanie jako możliwego produktu promocyjnego, pozwól, że przedstawimy Ci trochę historii i perspektywy na temat jej zastosowania, funkcji i korzyści.

Historia czapki beanie

Na początek słowo „czapka” pochodziło od słowa „fasola”, które odnosiło się do głowy osoby. Uważano, że pierwsze czapki typu beanie były noszone w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, aby ujarzmić włosy. W końcu czapka beanie przekształciła się w przydatne nakrycie głowy, aby utrzymać głowę w cieple w zimne dni. Chociaż czapka to nazwa, którą większość z nas zna, inne kraje używają innych nazw. W Kanadzie ta wygodna czapka nazywa się tuque, a w Wielkiej Brytanii niektórzy nazywają ją bobcap.

Cechy czapek beanie - czapki jako produkt reklamowy

Większość czapek typu beanie jest wykonana z wełny, która maksymalizuje ciepło i zapobiega jego ucieczce. Możliwe są jednak inne tkaniny, takie jak bawełna. Z marketingowego punktu widzenia atrakcyjność czapki polega na tym, że mogą ją nosić mężczyźni i kobiety. Czapki to już nie tylko ciepło, ale także moda. Niektóre ozdobione są pomponami na górze lub frędzlami. A wybór kolorów czapki jest nieskończony. Czapki mogą ogrzewać całą głowę, pozostawiając jedynie wycięcia na oczy i usta. Najważniejszą cechą czapki beanie jest logo lub insygnia, które są widoczne, aby podkreślić drużynę sportową, nazwę firmy lub jakikolwiek inny element identyfikujący markę. Chcesz zamówić czapki beani hurtowo ze swoim logo? Skontaktuj się z nami!

Korzyści z używania czapek beanie - polski producent czapek i szalików

Ciepło to oczywista zaleta i powód promowania czapki beanie w okresie zimowym. Przystępność cenowa jest dodatkowym atutem. Prosta czapka może być niedrogim, ale wysokiej jakości produktem promocyjnym. Stylowa, dzięki różnorodnym kolorom i opcjom tkanin czapka może dopasować się do potrzeb każdego klienta. Sprawdź też nasz sklep z czapkami i wybierz jedną lub dwie dla siebie.